fredag 3 april 2009

lets do some politicking!

Tjo kids!

Har varit ett tag sen sist (trots att jag hade lovat mig själv att uppdatera denna blogg ständigt). Men nu är vi här igen!

Och det otroligt roliga som har hänt i mitt liv är att jag funderar för närvarande att gå med i nåt studentförbund typ Gröna Studenter eller sossarnas studentförbund.
Denna tanke har funnits i mitt huvud ett bra tag nu (ända sen SD valde som ny ordförande en 20-årig kille) och nu känns det som ett bra tillfälle att göra slag i saken.
Det är ofta man blir irriterad och smått upprörd över saker och ting som sker runtomkring oss, men det är sällan man gör något åt saken, förutom att skriva forum-inlägg i falskt namn...

Den andra roliga grejen som har skett i mitt liv är att jag äntligen har börjat ta tag i det! yay...eller nåt.

No, but seriously, jag funderar på att påbörja min andra film! Har en hel del idéer i huvudet, och en hel del mer i min dator, men inget som jag har seriöst tagit tag i och utvecklat vidare. Har tonvis med historier, men inget mer än det. Så nu ska jag kolla igenom dem och skriva the night away!
En tredje rolig grej som jag ska göra är att jag ska försöka snacka in mig hos min granne som har en studio i sin källare (nej, ingen schaskig grej, utan en riktig finfin en) och spela in nån liten trudelutt tillsammans med brorsan eller så. Har spelat gitarr i flera år nu och improviserat fram en del mer eller mindre catchiga melodislingor...

men det är allt för nu. Lovar och sfvär att hålla denna blogg mer uppdaterad än hitills!

tjo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar