onsdag 18 februari 2009

slött med inlägg

Denna vecka har jag legat lite lågt med inlägg då jag har mer eller mindre upptagen hela veckan. Tyvärr lite olägligt då det har hänt lite roliga grejer ute i världen!

SAAB går mot nedläggning då inget större företag har anmält sig i frågesporten "Vem vill köpa ett skuldtyngt bolag?"

M har gjort ett utspel i dagens DN angående invandrares rätt att fritt bosätta sig där de vill (egentligen ett utspel att för att behålla/få mer smygrasistiska väljare, fastän alliansen skjuter sig själv i foten...jag menar, hur ska FP överleva utan väljare?!)

En sak jag undrat över är hur mycket Fredrick Federleys utspel mot FRA och sedan röst för FRA var ren och skär taktik inför valet 2010. Han kan ju hävda att står på folkets sida (emot FRA) men inom partiet kan han hävda att han alltid följer partiets linje (röstar för FRA).

Men nu har jag inte tid. Måste fixa!

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar